***وبلاگ تفریح و سرگرمی برف دونه***

وبلاگ تفریح و سرگرمی برف دونه ، وبلاگ تفریح و سرگرمی برف دونه، وبلاگ تفریح و سرگرمی برف دونه

***وبلاگ تفریح و سرگرمی برف دونه***

وبلاگ تفریح و سرگرمی برف دونه ، وبلاگ تفریح و سرگرمی برف دونه، وبلاگ تفریح و سرگرمی برف دونه

جذاب ترین مدل های کفش زنانه مجلسی مشکی شیک ۲۰۱۷ + راهنمای کفش مجلسی مناسب

 چگونه کفش مجلسی مناسب انتخاب کنیم؟

همیشه وقتی صحبت از دعوت شدن به مجلسی می شود خانم ها سعی در انتخاب پوشاک مجلسی می کنند و اولین چیزی که بیشتر از بقیه ی موارد ذهنشان را درگیر می کند کیف و سپس کفش زنانه مجلسی است. در این مقاله می خواهیم به طور مفصل شما را در انتخاب یک کیف مجلسی مناسب راهنمایی کنیم. با ما همراه باشید.

**انتخاب کفش مجلسی به خصوص برای محل کار است بس دشوار. چراکه حین انتخاب آن کفش های مناسب محل کار با طرح ها و نقش های دیگر نیز به ذهن شما خطور می کنند و شما را در منگنه می گذارند. شاید قبل از این هم در کمد لباس هایتان کلی کفش با طرح ها و رنگ ها و مدل های مختلفی داشتید که بعضا برای محیط کار یا مجالسی که به آن دعوت شده اید از آن ها استفاده کرده اید. این انتخاب شما تصادفی بوده است و شاید در آن اشتباهاتی نیز  وجود داشته است.

قبل از انتخاب کفش مجلسی مناسب باید موارد زیادی را مورد توجه قرار دهید. مثلا به چه نوع مراسمی دعوت شده اید؟ هوا در روز دعوت شما چگونه خواهد بود؟ لباس مجلسی ای که قرار است کفش با آن ست شود آستین دار است یا بدون آستین؟ مدل لباسی مجلسی ای که انتخاب می کنید چیست؟ پس از انتخاب لباس مجلسی مناسب می توانید به قسمت انتخاب کفش رفته  کفشی ست با لباس خود انتخاب کنید.

 

**ملاک خوب بودن یک کفش مجلسی جنسی است که از آن ساخته شده است و تزئیناتی است که روی آن قرار گرفته است. برای مثال کفش هایی با زیپ، بند و سخت افزارهای دیگر در دسته کفش های غیررسمی قرار می گیرند و مناسب مجالس غیررسمی هستند و کفش هایی با دیسک های کوچک، مروارید، کریستال و سنگ های قیمتی در دسته کفش های مجلسی هستند.

علاوه بر تزئینات باید به جنس کفش نیز توجه خاصی بکنید. اغلب کفش های مجلسی بانوان از چرم ساخته می شود و مانند کفش های مناسب برای محل کار است. ولی در نهایت میزان و کیفیت تزئیناتی که در آن ها به کار رفته است خوب بودن آن را نشان می دهد.

همچنین به دنبال کفش هایی با جنس های دیگر مثل چرم جیر، ساتن یا مخمل هم باشید. این موارد شاید از رسمی بودن کفش شما کم کنند ولی در عوض می توانید آن ها را با لباس مجلسی های ارزان تر و رایج تر دیگری ست کنید. برتری دیگری که این کفش ها نسبت به کفش های چرم دارند قابلیت پوشیده شدن آن ها در مراسم غیررسمی و مختلف دیگر است.

اگر هنوز هم در انتخاب یک کفش مناسب مردد هستید می توانید به این پست، یا این پست در چی بپوشم مراجعه کنید.

**بعضی خانم ها علاقه ی خاصی به ست کردن رنگ کفش مجلسی و لباس مجلسی‌شان دارند. این کار خوبی است و جلوه ی زیبایی خواهد داشت ولی پیشنهاد ما به شما ست کردن رنگ کفش با رنگی متضاد آن در لباس مجلسی است. برای مثال اگر کفش شما مشکی است می توانید هر رنگی را در لباس مجلسی خودتان به کار ببرید حتی طلایی و از شیک بودنتان لذت ببرید. اگر رنگ لباس مجلسی شما روشن است سعی کنید کفش ها را نیز در حدود رنگ روشن انتخاب کنید.

اگر رنگ لباس مجلسی شما تیره تر است و یا به رنگ های زمینی مثل قهوه ای و خاکستری نزدیک تر است می توانید از رنگ طلایی برای کفش مجلسی‌تان استفاده کنید. اگر از کفش های با تزئینات بالا و یا طرح دار و یا با رنگی خاص استفاده می کنید لباس مجلسی شما هم باید طرح دار و شیک باشد.

**اکثر خانم ها حاضرند هر عذابی را از کفش مجلسی مورد علاقه ی خودشان تحمل کنند فقط و فقط برای اینکه از آن خوششان آمده است. شما به هیچ وجه مجبور نیستید یک شب کامل را با عذاب در مجلس بگذرانید فقط به خاطر مدل کفشتان. اولین اولویت خودتان در انتخاب کفش را راحت بودن در آن قرار دهید.

شاید باورتان نشود و فکر کنید همچین کفشی وجود ندارد. اما با کمی جستجو متوجه می شوید که بهترین مدل ها در فروشگاه ها وجود دارد و این مدل ها به راحتی در پای شما قرار می گیرند و اگر تا آخر شب هم از پایتان در نیایند هیچ مشکلی پیش نمی آید.

************************************

جذاب ترین مدل های کفش زنانه مجلسی مشکی شیک

 

black-evening-shoes-for-women-2017

black-evening-shoes-for-women-2017

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی ۲۰۱۷

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی ۹۶

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی مشکی

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی مشکی شیک

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی

کفش مجلسی مشکی شیک

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی

کفش مجلسی زنانه  مشکی پاشنه بلند

کفش زنانه مجلسی

کفش زنانه مجلسی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.